Torsdag 4 juni
Har du fått dubbla fakturor?
PUBLICERAD 2020-06-04 23:06 UPPDATERAD 2020-06-05 10:06
I samband med att vi bytt bank har det felaktigt gått ut pappersfakturor även till kunder med e-faktura. Det innebär att du som är e-fakturakund har fått två likadana fakturor (digitalt och på papper) av misstag, men självklart ska du bara betala en faktura. Fakturorna är daterade 27 maj och har förfallodatum 30 juni.
Vad ska jag göra om jag fått både e-faktura och pappersfaktura?
Betala enbart e-fakturan, så att den inte ligger kvar i din internetbank. Pappersfakturan kan du bortse ifrån.
Vad händer om jag råkar betala dubbelt?
Om vi får dubbla inbetalningar gör vi en återbetalning direkt. Det går också att få en kreditering på nästkommande faktura, om du hellre önskar det.
Hur ser ni till att detta inte händer igen?
Vi har en dialog med vår leverantör för att se till att problemet inte uppstår igen.
Vart kan jag vända mig med frågor?
Till vårt Servicecenter
08-706 65 00
servicecenter@sundbyberg.se
Driftinformation